Uyku gerilemesi 4. Ay atağında olmuyor muydu 3. Aydayız başladı sanırım şimdiden…. uyutmak saatler sürüyo inanılmaz ağlıyor. Ve maalesef uykuları o kadar kısa ve berbat ki bu uğraşım 15 dk uyusun diye. Perişanım artık bebeğimi uyutmak gözümde büyüyor. O kadar yorgunum ki yataktan kaldırırken bile kolum tutmuyo maalesef… uyutunca değse bari emeklerime de 2-3 saat kesintisiz uyusa. Sanırım tek uyuduğu yer anne karnıydı.. bıktım cidden isyan etmek istemiyorum ama ediyorum galiba