yamans Merhaba arkadaşlar. Bebeğimde süt ürünleri alerjisi var emzirdiğim için diyet yapıyorum ama canım aşırı derecede tatlı istiyor. Çaylı kek yaptım bir kere beğenmedim 🥲 güzel tarifleriniz varsa talibim❤️
papatyam-34 yamans kadayıf tatlısıydı galiba içinde süt yoktu marketten hazır kadayıf alıp şerbetini kendiniz yapıp dökebilirsiniz ben kabak tatlısı yapıp yiyordum ☺️
Mdorukkk yamans badem sütü ile yapabilirsin canım (kabartma tozunda süt olmayanı al eğer bulamazsan karbonat kullan ) ☺️
hunilimomy yamans baklavalik yufkada süt yok migrosta süt içermeyen tereyağı var baklava falan yapabilirsin. Dr oetker kabartma tozu vanilya süt içermiyor digerlerinde var
yamans hunilimomy kabartma tozlarına bakmak hiçç aklıma gelmemişti ya Allahtan hep dr oetker kullanıyorum 😅
edafmo yamans ben sufle yapıyorum canım çektiğinde, hem kolay hem de sütsüz😂 bir de badem sütüyle meyve sularıyla yapılan kekler var internetten bir bakın isterseniz
sadekahve_bitter yamans un-irmik helvası, su muhallebisi, yumurtaya alerjisi yoksa süt yerine soda koyarak kek
hunilimomy yamans 2 adet yumurta2 yemek kaşığı şeker2 tepeleme yemek kaşığı un 2 silme yemek kaşığı kakao2 tatlı kaşığı margarin ya da tereyağı. Migrosta vegan tereyağı ve margarin var Dr oetker kakaosunda süt yok