Semaaa4 Sezeryan dan ameliyatından kac gün sonra adet oldunuz kızlar benim 54 gun oldu hala adet olmadım normal mi
Hkshkshsk Semaaa4 4 ay sonra oldum eğer olmadıysa tatlım sana tavsiye biraz kalın giyin cidden ilk adet biraz ağrılı geçiyor belki sende olmaz ama ben cidden çok ağrım oldu halende öyle oluyorum önceden zerre ağrım olmazdı ama bu gogumdan sonra utanmasam hastaneye giderim yani
Uffsananebeslk Semaaa4 Sezeryan günü kanamam başladı 25 gün sürdü, ama 40. Gün abdest almıştım . Daha sonra bebeğim 2,5 aylıkken tekrar basladı . Ama 5,5 ay emzirdim
mtopcugr Semaaa4 merhaba ben sezaryen doğumdan 6 buçuk ay sonra il reglimi oldum emzirme yoğunluğu ve prolaktin hormonu ile alakalı 1 seneye dek normal görmemek🙂