Merhaba güzel anneler. Bebeğim 8 ay 10 günlük. İştahı bu aralar pek yok. Dişleri henüz çıkmadı bir belirtide yok. Acaba diş yüzünden mi bilmiyorum.
Bu ay artık balığa başlamamız lazım mış? Siz hangi balıkları nasıl veriyorsunuz🥰 Bilgi verirseniz çok sevinirim.
Doktor randevum cuma günü ama doktor bazen detaylı söylemiyo tarif vermiyo sizden tarif de istiyorum🫶 Teşekkür ederim