Anneyim-a Kızlar meyveyi içine koyup eline veriyorusunuz de kendi emiyor ya kullanışlı mı oioi indirime girmiş almak istiyorum da
nazlimom_ Anneyim-a evet benim o zamanlar cok işime yaramıştı wee babynin almıştım dişarda falanda veriyordum
Kayra-moms1 Anneyim-a Ben de wee babyninkini aldım iş görüyor yeterli. Elma armut rendeleyip koyuyorum seviyor. Diş kaşıntıları var şimdi bazen mamayı dondurup içine koyup veriyorum.Kaşıkları da ebebekten wee baby aldım silikon onlar da güzel. Tabak almadım.
-Manolya- Anneyim-a ben e bebekten wee baby almıştım gayet iş görüyor zaten çok uzun zaman kullanmıyor çok para vermeye gerek yok bence
Anneyim-a -Manolya- tamam teşekkür ederim ek gıda için hangi tabak kaşık marka kullanıyorsunuz peki ben oioi sipariş verdim ama başka hangi markalar var
-Manolya- Yigitefeninannesi_ elma armut gibi sert meyveleri koydum daha çok onun bile püresi çıkıyor sürekli ısırdığı için. Yumuşak olan Muz gibi meyveleri çatalla ezerek yediriyorum