Papatya-ya Tosbigimleben ay okurken bile tüylerim diken diken oldu benim kızım 13 aylık tövbe ettim bir daha çocuğa tövbeeeeee
ebruztrk Tosbigimleben Eğer emiyorsa süt koruyor belli bir müddet ama yinede belli olmaz test yaptır çok erken daha bebeğin için 😇
Tahaaaa Tosbigimleben valla benim de aynısı oldu ne kanamasiydi anlayamadım kadın doğum doktoruna da gitmedim hiç doğum sonrası
Birberenannesi Tosbigimleben biz napalım Allah aşkına ya hamilelik testi miyiz biz. Test yapın öğrenin biz burdan ne bilelim.
Tosbigimleben ebruztrk çok teşekkür ederim güzel cevabınız için 🥰naif insan her yerde belli ediyo kendini
dgn-adl1 Tosbigimleben benim bebeğim de 2 aylık 40 çıktıktan 1 hafta daha oldum daha adet olmadım bizim de ilişki sırasında prezervatif çıkmış fark etmedik ben 1 gün sonra ertesi gün hapı aldım ama hala aklımda şüphe var benim de ya hamile kaldıysam diye
dgn-adl1 Tosbigimleben ay inşallah biraz zaman geçsin ben de test yapacağım daha 5 gün oldu o gün bir tane Yasmin içtim emziriyorum içmemem gerekiyormuş hemen bir gün sonra ertesi gün hapı aldım onu içtim inşallah yine de değilimdir
Bus1903 Tosbigimleben benim adet belirtilerimle hamilelik belirtilerim birebir aynıydı belki adet olucaksınızdır ama stresten sökülemiyodur bi test yapıp rahatlayın
Tosbigimleben dgn-adl1 inşallah çünkü çok erken ikinci bebekler için daha taze anneyiz bunlar bi büyüsün daha ele bile gelmiyorlar 🥰