Merhaba kızlar bebeğim 23 aylık emzirmeyi azaltmaya calıstım olmadı 2 yasına kadar diye niyet etmiştim şükür buraya kadar geldik. 2 gündür sadece bir kez emzirdim ki inanılmaz bir süt üretimi var tek gögüs emdiği halde 3 biberon süt sagdım yinede agrıdan uyuyamadım bebegim bugun daha iyiydi şimdi durduk yere emzirip oglumun aklını karıstırmak istemiyorum ama agrıdan ölcem tansiyonum düşüyor. İlac okudum ama bünyemde hassasdır yan etki yapar diye korktum. Onun dışında lahana yapragı denedim buz denedim olmuyor 🥹 Lütfen yardımcı olun