HayatKayla Seyerd 4,5 aylık hala emiyo hemde fazlasıyla hiç bi zararı yok diyolar emziğe de alıştıramadım yapcak bişe yok
Sevince Seyerd gayet normal doktorunuz söylemedi mi ?hatta elini agzından çekmek iyi birşey değil dedi bana yapsınlar :)
Agubugu Seyerd benim oglşumda öyle merak etmeyin hem ellerini tanıyor hem sakinleşmek için yaptıklarını okumuştum. Uyku ise bizede de öyle😁