Seysam vurma yapma demeyin. 1 hafta sabredin geçecek. Yuksek tepki veriyorsanız kafayı vururken , tepkiyi görmek için daha cok yapacak. Tepkılerınızı merak ediyor. Bakmayın bile vururken. Odagını dağıtın. Annecim hadi gel oyuncak oynayalım. Ya da annecim hadi gel mana yiyelim vs gbi. 1 sene kadar böyle sacma sapan seyler yapcak ara ara. Ya kafayı vurur ya kendıno kusturur ya da baska seyler. 😅