Busra4598 2 aylık bebeğim var ağladıgında nasıl avutacagımı sasırdım bi türlü avunmuyor sürekli ağlıyor mızılıyor siz bebeğiniz ağladıgında ne yapıyorsunuz nasıl susturuyorsunuz benımkı yalancı emzik de tutmuyo