Kızım 21 aylık bıngıldağı az da olsa kapanmadı, doktor ultrason istedi ama ona da devlet hastanesinde bir ay sonraya randevu verdiler. Aranızda çocuğunun bıngıldağı geç kapanan var mı acaba? Bir sorun oluyor mu? Ayy çok tedirgin oldum, sağlık ocağındaki doktor belki içten kapanmıştır dışarda biraz kalmıştır dedi ama ben yine de evham yaptım