Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık emerek uyuyan bir bebek ama gece okadar çok kalkıyor ki hersabah kamyon çarpmış gibi uyanıyorum . Böyle olup da sonradan uykuların normallesmesi kaçıncı ay kaçıncı yaş, yorulması falan geçtim artık ama belli bir yerden sonra çok sınırlı oluyorum gece uykusunu bir alamadım iki alamadım , eşimin de yapabileceği bir şey yok çünkü bebeğim sağolsun gece emip uykuya dönmek istiyor , uyku eğitimi alın da yazmayın lütfen, sadece gerçekten öğrenmek istiyorum nekadar süre daha böyle olacak , tünelin sonunda ışık var mi 🥲