3 çocuğum var . Hamilelik döneminde daha önemli her ay değerlerime baktırıyordum . İlaç kullanıyorum evet , ya dozu yükseltiyor ya da düŞürüyor . Zaten dozum değiştiği zaman kilo vermede zorluk , saç dökülmesi yorgunluk tırnaklarda kırılma . Bu şikayetlerim oluyor . Biliyorum o zaman bu sebepten dolayı diye