Ayse5100 ben roborock’un manuel boşaltım olanı kullanıyorum , boşaltımı çok kolay, tabi ben her süpürmeden sonra içini boşaltıyorum bakteri üremesin diye. Ama otomatik boşaltım sistemi olanlar da mantıklı , eğer uygun yeriniz varsa otomatik boşaltım daha iyi diye düşünüyorum.