mt_bebek1 Bebeğim 4 buçuk aylık. Ağlamıyor ama sürekli kıvranıyor bacaklarını karnına doğru çekiyor doktor probiyotik önerisinde bulundu sizin kullanıp fayda gördüğünüz var mı??
Ronyam_ mt_bebek1 biogaia kullanıyoruz 2 aylığız gazını kendi hemen çıkarıyor, eskiden kucakta 2 saat gaz çıkarmaya çalışırdık.
Mrvsmt2502 mt_bebek1 evet içeriği temiz. Gaz damlası değil probiyotik. Antibiyotik sonrasında kullandım