Merhaba hanımlar, bir sorum var. Bebeğim doğduğundan beri aptamil mama içiyordu fakat çok gaz problemi olduğu için Hipp in keçi sütü organik sütünü kullanmaya başladık. Nispeten iyi geldi diyebilirim. Sorum şu: kakasini yeşile dönük yapmasi normal mi? Tecrubeli anneler cevaplarsa sevinirim. Kızım 49 günlük.