Eymenim2324 Tecrübeli anneler oğluşuma mama sandalyesi alacağız ama çok kararsız kaldık hangi markaları önerirsiniz
Dnzkizi Eymenim2324 once 600tllik mama sandelyesi cok oneriliyor kullanisli bide marks diye aldik chicco mu neydi. Letgoda 2. El 100tlye. Okadar agir kullanissiz kapamasi zor tasimasi zor cocuk rahat oturmuyosacma biseydi. Sonra esimin halasinin kizi kendi cocugun mama sandalyesini verdi bize duz en uygunlarindan pilsan okadar kullanisli ki cocuk ta oturdumu rahat oturuyor. Yengem hep der bisey alirsan en sadesini al diye. Hak verdim yani 😊
Burcu77 Eymenim2324 joie mimzy snacker e bebekten aldik cok memnunum kapandiginda da cok az yer kapliyor tavsiye ediyorum
Tuba Eymenim2324 Joie Mimzy Xl kullanıyorum ve çok memnunum. Oğlum 9 aylık ve oturduğu yerde durmaz sürekli sallanır eder ve hiç düşmedi çok şükür. Geçen ikeadayken ordaki mama sandalyesine oturttum ve nerdeyse düşüyordu sandalyesiyle birlikte😏
Pinarkaya Ben e bebekten graco teatime mama sandalyesi aldim katlaninca cok az yer kapliyor fiyatida gayet iyi ve sirt kisminin yuksek olmasi mama yerken cok rahat etmemizi sagladi cunku bebegim oturuken bazen kendini geri atabiliyor
esrateke Eymenim2324 valla joie aldım ama bebeğim içine küçük geldi 😂 sonra gittim İKEA’nın mama sandalyesini aldım daha rahat ediyor
beyza_2018 E bebekten en uygun fiyatlı olanı aldım içine minderinide aldım oradan. Çok kullanışlı ve rahat. Bence çok pahalı ürün alma, şunun şurasında en fazla 1 yıl kullanıyorsun. Zaten büyüklüğüde iyi bebek buyusede sığıyor. https://www.e-bebek.com/baby-plus-diny-oyuncakli-ayakli-bebek-mama-sandalyesi-p-byp-564789
beyza_2018 Eymenim2324 aynen bizde öyleyiz . Cok iyi oluyor her odaya taşıyorum tek elimle çokta hafif kesinlikle tavsiye ediyorum. Ikeanin da pahalı ne gerek var okadar para vermeye