Kızım yine 4te kurulu alarm gibi kalktı öyle duruyor memem de elini ağzıma sokuyor falan genelde hep böyle önceden akşam 8de gece uykusuna yatardı hak verirdim uykusunu almıştır diye bugün 10 gibi uyudu yine 4te uyandı Allah sağlık versin o ayrı da.. nolur uyusun diye yalvariyorum çok uykum var mutamadiyen uykusuz geziyorum. Zombiyim ben