Nslihan 3 ay 7 günlük bebeğim var alın sıcaklığı 36.6 ama vücut sıcaklığı 37.4 ün altına inmedi bir ara 39 oldu ılık duş aldırıp carpol verdim. Normal mi alnında ateş olmayıp vücudunda olması
Sevinc_poyraz Nslihan vücudunda kıyafet olduğu için vücut bölges daha sıcak olur bence normal benim de 2 aylık bebeğim var ilk tecrübem bekliyim bende burda ne diyecek tecrübeli anneler 😇
Sevinc_poyraz Nslihan inşallah yükselmez ateşi aşı mı oldunuz 🙏🏻 istersen bi balkona çıkart hava alsın hem vücut ısısı değişir yarın aşı olucaz bizde bende internetten araştırma yapıyorum ateş olursa ne yapabilirim diye
Arenilay- Nslihan bu ara mevsim geçişinden kaynaklı salgın var galiba öksürük ateş grip boğaz enfeksiyonu gibi bende uğraşıyorum 37 38.5 arası ateşi gidip geliyor boynundan bir ara 39 çıktı fitil attım düşmesini bekliyorum öksürükte var 🤒sabah 9da hastane😮💨
Nevram Nslihan bizde şimdi hastaneden geldik fitil verdiler bebeğim 3 ay 10 günlük 39 çıkmıştı ateşi eklem yerlerine soğuk uyguladılar üşütmüşüz geçmiş olsun. Sizde soğuk uygulayın ateşi yükselmesin
Nslihan Uykuya meyilli idi tüm gün şimdi de aklım kaldı saat başı uyanıp ölçüyorum o da uyandırıyor ne yapmalıyım şaşırdım Sevinc_poyraz
Nslihan Sevinc_poyraz aşı değil üşüttü gribal bir şey yüksek ihtimalle çünkü sabah uyandığımda burnu tıkalıydı açtım normalde 6 da uyanan çocuk 8 olmuş uyanmadı
Sevinc_poyraz Nslihan belki atak dönemi falan sa ondan da uyku düzeni değişiyor olabilir şuan yine takip edin ateşini ama bende alnından ölçüyorum doğru olan da odur diye düşünüyorum yine yanlış bilgi vermek istemem 🙏🏻 inşallah yükselmez ateşi
Nslihan Elfozturk nexus marka hem kulaktan hem de alından ölçüyor . Kulaktan ölçümü 36.5 ama vucüt akşam 38.5-39 olunca kulağa güvenemedim Elfozturk
piremsesssannesi Nslihan vucüt sıcaklığı derken benim bebeğim bir aylık ta burun tıkanıklığı balgam var sadece başından bakıyorum ateşine vücudun sıcaklığına nasıl bakmalıyım