Melekbas bebeklerin diş ateşi 39un üstüne çıkmaz ve inatçı ateş olmaz. Doktorunuz iyi yapmış antibiyotik vermekle zaten antibiyotik ateş düşürücü değil ateşini düşürmez kullandıkça alırsınız sonucunu. Hemşire olduğum için söylüyorum bunları. Diş döneminde eğer vücudunda herhangi bir enfeksiyon yoksa diş ateşi inatçı değildir ve39un üstüne kolay kolay çıkmaz büyük ihtimalle dişleri kaşınıyor ya her şeyi ağzına götürüyordur ve enfeksiyon kapmış olabilir. İnatçı ateş bir tek enfeksiyon sebebi ile olur çünkü. 🌸 Doktorunuz ne kadar dediyse o kadar süre antibiyotiği kullansaydınız keşke antibiyotik devamlı kullanımda zararlıdır bir kere kullandım eyvah çocuğumun bağırsakları mahvoldu, bağışıklık kazandı diye bir şey söz konusu olmaz ✨