merhaba kızlar, doğum yapalı neredeyse 3 hafta oldu. Ben de epizyotomi oldum ve dikişlerim var. Son zamanlarda dikişlerim o kadar çok ağrıyor ki ayağa kalkamıyorum veya yürüyemiyorum bile. Antibiyotiklerimi bitirdiğimde bu olmaya başladı. İlk 2 hafta iyiydim. Bunu daha önce yaşayan oldu mu? Enfeksiyonum var mı yoksa bu normal mi?