Babam biz küçükken kardeşimle bana bes hesabı açmıştı. Sonradan baktı çok cüzi ilerliyor aman aman bir yatırım olmuyor gibi dedi bozdu kapattı. Ben de çocuğum için açmadım. Onun yerine ev aldık kirasını ona harcıyoruz ilerde de ona bırakacağız. Öyle bir imkanım olmasaydı her ay altın alırdım sanırım uzun vade için.