Eslemsura Kardeşim doğum yapacak güzel bir çiçek gönderip güzel bir nota yazmak istiyorum ben gurbetteyim o memlekette annemiz küçük yaşta vefat ettiği için hem kardes hem anne kız gibiyiz güzel anlamli birseyler yazmak istiyorum sizce ne yazabilirim
seninanonim Eslemsura Keşke gidebilseydiniz ama imkanlar el vermemiş galiba 😔 “ Dünyanın en güzel annesi olacağına hiç şüphem yok ama olur da takıldığın bir yer olursa hep yanında olduğumu hep destekçin olduğumu sakın unutma diğer yarım . Allah sana ailenle nice huzurlu sağlıklı mutlu yıllar göstersin. Anne yarısı olarak en kısa zamanda balımı görmeye geleceğim ben gelene kadar kokusunu bitirmeyin ❤️” yazardım
Eslemsura Topisko keşke keske ama hamileyim 3.5 aylik ve düşük tehlikem artık 2 yasindakizim var ben İstanbuldayım o elazigda