Symugr Kızlar bebegm 4.ayı bitrmek üzere 1 aydır eli ağzında salyası akıyor doktor diş gelcek ddi ara ara ateşlenmesi oluyor ne kadr sürecek bu durum? Çıksa da rahatlasak *calgel haricinde önerebilcgnz bşey var mı?
Eeco Symugr osanit doktornmuza danışın araştırın ben hala fahri reklamcısı gibi heryerde söylüyorum 😂 biz bütün dişleri osanitle çıkardık ❤️
seninanonim Symugr Calgel bizde çok etki etmedi tedagil daha iyi gelmişti onun dışında diş kaşıyıcıları emzikleri buzluğa atın biraz dursun soğuk soğuk çok iyi gelir ona . Bir de elma kemirmeyi severdi bizimki ama o da ek gıdaya geçince artık . Dişiniz hayırlı olsun 😀🦷
Symugr seninanonim anne sütünü kalıba döküp onu veren varmıs buz şeklnde hasta etmez mi? Havalar braz ısınınca mı denesek sizler denedinz mi bi zararı oluyor mu
Symugr seninanonim herşeyi kemirmek istyr elimi bile nerdeyse bileğine kadr bütn parmaklar agzında yavrum bi çıkarsaydı şu dişleri o da rahatlar bizde. Bir de reflüsü var cok kusuyor elini cok agzına götrnce kusmasını tetiklyr dha fazla kusuyr 🥺🥺
seninanonim Symugr Onu denedim ama benim bebeğim bekleyen sütü veya sağılmış sütümü hiç istemedi , sevmedi. Ama buzluktan gayet çıkartıp çok diş kaşıyıcı , silikon kaşık verdiğimi bilirim hiç bir şey olmadı 😌
Symugr seninanonim annemler eskiden yeşil sogan verirmiş rahatlatır dye. Bn braz pimpirikliym bogazına kacar dye vermeye korkuyrm