Ezgi_kurekci size tavsiyem lütfen kilo ile kendinizi üzmeyin bı Bebek dünyaya getirdiniz kendinize vücudunuza bebeğinize zaman tanıyın bebeğiniz büyüsün kafaniz bosalsin psikolojikmen iyilesin şuan girilecek bı süreç değil ben kafayi yiyordum kilo kilo diye şimdi düşünüyorum ben neden kendime bu kötülüğü yapıyordum oğlum çok ağlayan bı bebekti ağzıma bı lokma alamiyordum oğlum kucağımdaydi hep düşünün kilo vermem gerekirken alıyordum buda stres kaynakliydi kilo alcam diye yememek değildi yiyecek firsat olmuyordu oğlumun ağlamasından kucağımda geziyordum ve kızıyorum kendime o süreçte neden boşuna kafamı bununla bulandiriyordum diyorum kimseyi de takmayin büyüsün biraz bebeğiniz çok sağlıklı verirsiniz biz herşeyi yaparız yeterki isteyelim kendine ve bebeğinize çok iyi bakin🤲🏻💖🌸