Lütfen yazın ne yaşıyorsanız olur mu ? Ben bu durumla nasıl baş edeceğimi bilemiyorum okadar sinirli bir bebekki kendini yerlere atıyor duvara kafasını vuruyor defalarca yere uzanıyor ağzını burnunu yere vuruyor parmaklarını ıstırıp kendini titretiyor hırsını alamayıp bana saldırıyor şak diye geçiriyor yüzüme tokatı yanağımı kolumu bacağımı ıstırıyor bazen ağlayarak yapıyor bunları bazende gülerek yapıyor ben yapma oğlum dediğim zaman çıldırıyor kahvaltı ederken eline ne geçerse masaya fırlatıyor tabak çanak kırıyor elleriyle kafasına vuruyor uykuya dalarken bile ya bana vuracak yada eliyle kendi kulağına vurarak uyuyor izin vermeyip engellediğimde ağlamaktan helak oluyor yavrum nasıl tepki vereceğim ne yapacağım bilmiyorum çok agrasif bir bebek ve epeydir böyle atak dönemidir geçer dedim ama yok geçmiyor