Buketk_04 Merhaba kızlar 06 ay Philips avent almak istiyorum kızıma 1 aylık normal bir emzik almıştım tutmadı avent denemek istiyorum bildiğim kadarıyla hep ikili satılıyor tekli satışı yokmu bilgilendirirseniz sevinirim
seninanonim Buketk_04 Yok diye biliyorum birde hevesinizi kırmak istemem ama tutmayınca tutmuyorlar oğlumda en pahalısından bakkal emziğine kadar denemiştim ve tutmadı 🥲
menek16 Buketk_04 dolap hesabında vardı özelden yazayım sayfa bana ait değil ama yorumları vs okuyun siz yine öyle gözüme çarpmıştı
Buketk_04 seninanonim benim ilk çocuğumda tutmadı ama ona zorlamamıstım beni emzik niyetine kullanmaya başlamıştı iki aydan sonra bunda tutsun diye zorluyorum ama buda tutmuyor aventte biraz pahalı olduğu için teklisi varmı diye merak ettim pes edeceğim sanırım en sonunda☺️
BebekC Aventlerin tekli satışı yok diye biliyorum. Ben de oğluma ilk weebaby’nin damaklı emziğini almıştım tutmadı. Sonra Avent denedim ve tuttu. Genelde en kolay tuttukları emzik Avent sanırım.
Buketk_04 BebekC ayy ne güzel tutmuş darısı benim kızıma inşallah çok istiyorum tutmasını ilk bebeğimde çok zorlanmstm sürekli memede durmak istiyordu
seninanonim Buketk_04 Olsun bizde bıraktırmakla uğraşmıyoruz 😀 Bir de ilgisi var mı bilmem ama benim oğlum çok çabuk dillendi mesela dil gelişimi çok iyi ilerledi . Artılara bakalım 😀
Hasret6326 Benim kızımda tekte tuttu aventi 14 aylık dahada bırakmaya niyeti yok :)) mağazalarda tekli görmedim hiç dolap uygulamasında falan alıp hiç kullanmayanlar tek olarak satıyor oraya bakabilirsiniz sevgiler