2 yaşında bir çocuk ve ölümüne sebep olan bir mahlukat
Ölüm sebebi ise tecavüz !
2 yaşında 2 !
Daha memeleri olgunlaşmayan tüyü bile çıkmayan bir bebek !!!!
Yazıklar olsun
Nasıl bir dünya oldu böyle
Bunlarla aynı havayı solumaktan utanıyorum
Rabbim kahrı perişan etsin
Allah belasını versin
Diyecek söz bulamıyorum gece gece okudum ve uyuyamıyorum !
Anne olacak mahlukat sevgilisini eve alıyor ve evde bebeğini yalnız bırakıyor bu mahlukatla
Herkes anne baba olmamalı !!!!!
Yazıklar olsun
Rabbim korudu cennetine aldı ama çok acı şekilde!