Merhabalar benim ilk dogumm zor gecti 6 aya dogru rahim agzi acikligi teshisi konuldu ve serklaj yapildi dogum baslamak uzereyken durdurdular 30 haftaya girdigimizde ise suyumn bitmesinden dolayi dogum yaptm cok sukur kizim suan 16 aylik ve saglikliyiz😍sorum şu ki 2 Cocuk isteyerek planliyorm benim gibi rahim agzi acikligi olan varmi 2 gebelik teki surec nasil olucak cok endiseliyim biliyorm tekrar serklaj islemi falan olucak ama süreç nasil olur tecrubeli annelerimiz varsa yazarsa cok iyi olur