KLbRaa o dönemde isyan etmeyi öğrendikleri için coşuyorlar diyebilirim bizde çok yaşadık en güzeli inatlaşmamak birde uykuya gideceğini anlamaması 😂 mesela odasında mı ilk uyutuluyor soland auyutmayı deneyin ben öyle yapıyordum işe yarıyordu kolaylıklar birde tahmin edebilirim ne kadar bunaldığınızı kesinlikle inatlaşmayın zamanla o kendi uyku saatini buluyor inatlaşmak bütün sinir hücrelerinin yorar vallahi tecrübeyle sabit ⚔️