Doğduğundan beri emzirerek uyutuyorum yanımda yatıyor emerek uyuyor evet çok kolay ama şuan 1 yasında ve çok zorlanıyorum bazen uykuya dalması saatlerimi alıyor memem ağzından çıktığı an çığlık çığlığa ağlıyor hep yanımda yatmak istiyor bence alıştırmayın emerek uyutmaya