Aslihan1402 Merhaba annişler 4 ay 10 günlüğüz demir damlasına başladık ocean aldım ama sanki çocuğumda aşırı gaz yaptı cocuk sancıdan uyuyamıyor sizce yapar mı bu durumu yaşayan var mı
Murataslan Aslihan1402 bizde 6. Ayimizda başladık aynı damlayı kullandım ama öyle bir sorun yaşamadım. 4. Ayda bilemedim
MissMuso Aslihan1402 Bende 4. Aydan beridir aynı damlayı kullanıyorum ama çok şükür ne gaz ne kabızlık yaşamadım
BBuseYY Demir o aylarda mı veriliyor ki bizde 4üncü ayımıza girdik henüz bişey demedi doktorumuz sadece D vitamini kullanıyoruz
Aslihan1402 Murataslan sağlık ocağındaki ebemiz ve doktorumuz başlattı onlar devletin verdiğini verdiler ama onu kullanmadım ocean aldım oda sanırım yaramadı yavruma
Aslihan1402 Ymkftm şimdi başks forum sitelerine baktım gaz yaptığını söyleyenler olmuş vermeyeceğim oceanı bestiron sipariş ettim 😊