Merhaba kizlar, bugun bebegimi yatirirken kafasini okwamaya bawladim, daha once kafasinda boyle bir wey yoktu, ama son 2 haftada 3-4 kez yere duwtu ve kafasini carpti cunki cok hareketli bir bebek, wimdi bakiyorumda kafasinda nohud buyukluyunde bir wiwlik var sag tarafinda, onemsemedim duwundumki karincalarin sezonu bawladi onun icin olmuwdur, ama sonra sol tarafi okwayinca ordada rastladim wiwliye, anlamiyorum bu ne? Cok korkuyorym, kimlerin bawina boyle bir wey geldi? Ne yaptiniz? Korkulacak bir durum varmi? Yarin doktora goturucem ama sizlerdende fikir almak istedim, bu arada 5 gun once doktor kontrolunde olmuwdu bebeyim ama doktort hicbirwey soylememiwti kotu, ondan sonra 3-4 kez kafasini carpti ama kizariklik morarma kusma olmamiwti