livanurvealpinannesi61 anneyimben25 daha küçük yani. Benim oğlum 28 aylık bardakla döküyor yada bardağı düşürüyor. Acele etmeyin alışır yani..
okuyor anneyimben25 cam bardağa paşabahcenin altı kalın olan kahve yani bardaklari ile alıştırdim. Rahat tutuyor. Önce beraber denedik. Şimdi kendi başına içiyor. 13 aylık
Serife00 Eltimin oğlu 4 yaşına yaklaştı halen bardaktan içemiyor siz yine de sık sık teklif edin bardağı