ikizannesi4242 10. Aya kadar her şey çok güzeldi valla. Çocuğum dişsiz olmasına rağmen kızarmış tavuk kavurma yerdi öyle diyim size. 10. ay atağı bir geldi tam geldi. 15-20 gün kadar uykuya direnme oldu. Beşiği gördüğü an çığlık çığlığa ağlıyordu gece 12-1 anca uyuyordu. Ama atak bittiği gibi bi anda düzelmişti. O iştahlı bebeğim gitmişti. Şu an 13,5 aylık uykuları düzeldi ataktan sonra ama iştah sıfırlandı. Sadece mama alıyor hala ek gıda 10. Aydan beri almıyor. Uyumuyorsa hiç inatlaşmayın bir iki hafta sonra düzeliyor