Merhaba yumurta çokluğu ve polistik ile hamile kalan var mı bebeğim 9 aylık ve bugün doktora gittiğimde kendi kendine hamilelik olasılığımin düşük olduğunu söyledi aşılama ile hamile kalmıştım ilk şimdi tekrar aşılama olacağım bu konu da ki fikirlerinizi alabilir miyim ayrıca 2.bebege bakmak nasıl bir duygu merak ediyorum yargılamayın gerçekten ileri ki zamanlarda olmayacak diye 2. Bir bebeği düşünüyorum