Arkadaşlar biz memurlar için çocuğu ilk okula başlayana kadar yarı zamanlı çalışma hakkı kanun olarak geçti biliyorsunuz ancak yönetmelik olarak düzenlenmediği için uygulanmıyor. Kamuda çalışan anneler olarak bi toplaşıp yönetmeliğin çıkmasını hızlandırsak unutulmuş gibi görünüyor. Ücretsiz izin kullansak bile 2 yaş çok küçük ilaç gibi gelir hepimize.