Visnelidondurma Kizlar 8.ayda baslayabilirz demişti doktorumjz ama,8 de başlamak zorunlu mu 9 da başlasak olur mu sizler ne zaman yaptırdınız
DarkSwan Visnelidondurma Nimenrix; 3-5-13.aylarda. Bexsero; 7-9-15.aylarda diye konuşmuştuk doktorumuzla. Tabii her doktor farklı bir yol izleyebiliyor.
Guledanur Visnelidondurma 18 yaşına kadar zamanı var ila şu zaman bu zaman demiyor doktorum ama ne kadar erken o kadar iyi tabiki 17 aylık oglum giren ayda yeni yaltiricam bende
Minel-inannesi Visnelidondurma 9.ayda devlet asilari var ya o yuzden vuramazlar. Bizim doktorumuz 7, 10, 13.aylarda planladi. Nimenrix ve bexero ayni anda vurulcak sekilde asinplani olusturdu.
MeetJoeBlack Visnelidondurma yok zorunlu değil . İstediğiniz zAman başlayabilirsiniz. Başladığınız aya göre de doz sayıları değişir.
Visnelidondurma DarkSwan degil mi her doktor farkli zaman dilimlerinde yaptırmamjzi isteyebilirim neye göre karar veriyorlar acaba
Visnelidondurma Minel-inannesi 3 doz deme sadece. Kontrolde ben çocuğumu giydirirken eşim konuştu ası planını yanlış anlamış galiba 6 kez diyor büyüyünce de mi yani çocukken de mi vurdurmamiz lazım yanlış anladığını düşünüyorum ama sizede bi sorayım dedim
Minel-inannesi Visnelidondurma 3doz ama 2 farkli menenjit asisi var ya 6kere onu anlamistir o ☺️ben oyle durumlarda doktora tekrar soruyorum bana anlatiyo adam artik babasina bisi demiyo takipi siz yapiyosunuz sizin evde diye😉