Bendiyebiri birisi yazmıştı daha önce ace nin çamaşır suyuyla boş çalıştırmıştı geçmişti koku sanki diye bi araştırın isterseniz. Benimki de bir ara içi çok kokuyordu Bosch marka. O yuvarlak bölümdeki gri lastiklerini iyice silmiştim onların aralarında çok deterjan kalıntısı falan kalıyor onlar da koku yapıyor. Sonra deterjan gözünü de çıkarıp temizlemiştim. Geçmişti. Bir de yumoş yumuşatıcı biraz ağır kokuyor. Yarım kapaktan bile az atıyorum ben yumoşu. Bence onu değiştirin. Bazen bazı deterjanlarla yumış birleşince ekşi bir koku yapıyor çamaşırlarda. Bingo soft daha hafif kokular üretiyor ondan deneyin derim. Özellikle manolya bahçesi.