28aryakusss Bebeğim 8 aylık olacak hala regl olmadım doktor ile görüştüm 1 yıla kadar normal dedi fakat çok fazla ödem topladım en basit ayakkabılarım olmuyor ne önerirsiniz bilginiz var mı ya da yaşayan ?
Yamaninannesiiiiii 28aryakusss 40.gün oldum ben.Ama olması da olmaması da normalmiş emzirme süreci boyunca.Mesela yengem hala olmadı yeğenim 1 yaşında.Doktora gitti emzirdiğin için bişey yapamam emzirme süreci bitince ilaçla başlatırız demiş