gencmom_ Kızlar dikiş izi kremi varmış sezeryan olunca kullanılıyormuş kullanan varmı ? Ve 7 ay önce doğum yaptım acaba işe yararmı kullansam ?
benkosarim gencmom_ siliksar yazdı doktor ama çok pahalı geldi sonra celliaderm önerdi iyiki almışım diyorum kullandım şu anda yara ve kızarıklığa da çok iyi geliyor cilt yenileyici tavsiye ederim
gencmom_ benkosarim teşekkür ederim en yakın zamanda alıp deniycem 40 kontrolene gidemedim doğumdan sonra düşük hem kolumu hem ayağımı burktum şimdi dolaşırken gördüm çok üzüldüm inşallah işe yarar
enercisizkaldimanne Deletedmom_112 bu kremi hiç bir eczanede bulamıyorum maalesef artık üretimi yok diyorlar
enercisizkaldimanne enercisizkaldimanne contraxtubex üretilmedigi için ona en yakın olan slikon formda NoSkar diye bı krem önerdi doktorum çok memnunum.