elifdeha Merhaba kızlar Kısmetse haziran sonunda 2. Oglum dünyaya gelicek ama hala ismine karar veremedik Size danısmak istedim İsim alternatifleri şunlar bana fikir verirseniz cok sevinirm Uzay Doğa Tuna İlk oglumun adı Deha
1Masalll elifdeha tuna ismi daha iyi sanki hem ilkine de yakın deha tuna gibi doğa kız ismi degilmi ya erkek de hiç duymadim
elifdeha 1Masalll teşekkür ederm fikrin için💐 doğa isminde erkek de cok var ama genelde kızlara daha cok koyuyolar haklısın
Nesoooolera elifdeha Doğa daha çok kıza yakışıyor Deha ismini seviyorum kulağa hoş ve anlamlı geliyor
elifdeha Nesoooolera cok teşekkür ederim deha oglumun adı zaten herkes begeniyor genelde tuna da ona uyumlu evet
elifdeha cheesecake ben cok kız bebek istemiştim kısmet olmadı kız olsaydı direkt doğa koycaktım😂 ama doğa isminde erkek de cok tanıdım işyerinden
Visnelivotka elifdeha Elalem ne der diye yaşamaktan zaten oluyor heveslerimiz hep kursağımızda kalmıyor mu çocuk senin bırak istediğini yap. 🥰