iraz90 Miniginannesi ben her mamadan sonra ve butun suluk emzik kasigi herseyini baby me likit emzik biberon temizleyicisini kullaniyorum 2 haftada 1 de kaynatiyorum herseysini
Defne_123 Her iki günde bi kaynatıyorum ben özel deterjan filn kullanmıyorum her beslenmeden sonra iyice sadece suyla temizleyıp yıkıyorum hergun olmasada da iki güne bi mutlaka kaynatırım
Defne_123 Miniginannesi yok walla soguk su sadece we 4 aylığız Allah’a şükür hiç bi sorunumuz yok hayır canm diğer türlü şeyler bana Fuzuli gelıyor kaynatınca hiç bi bakteri pislik kalmıyor