Merhaba güzel anneler bebegim 2 aylık asırı derecede geniz akıntısı varmıs bi kaç gündür hırıltı başladı çocuk doktoruna gitti serum fizyolojik temizlememi söyledi cigerlerde sıkıntı yok dedi 1 haftadır temizleyip açıyorum ama hiç azalma olmadı balgam oldugunu düşünüyorum ama atamıyoruz önerisi olan var mı serum fizyolojik den Baska yapabileceğim çok hırıltı oluyo nefes alırken