Eusmraay Arkadaşlar aranızda kavitasyon yaptırıp memnun kalan/kalmayan var mı ? Ya da yaptırmak mantıklı mı fikir verir misiniz lütfen. Yaptırdığınız şehir ve salonun ismini de verirseniz memnun olurum 😇