Minnosunannesii 4 ay 12 günlük oğlum da nerdeyse 1 aydır o şekilde ben doymuyor mu acaba diyip 5-10 gün çok az mama verdim şimdi yine aynı biraz biraz geçiyo ama mamayı bıraktım keşke vermeseydim dedim.Çok zorlamadan sakinleştirerek emzirmeye çalışın gerçekten zor bi dönem ama kilosu falan iyiyse mama vermeyin açlıktan değil yani.Biberona çok çabuk alışıyorlar şimdi de onun sıkıntısını yaşıyorum😔Biraz sabır sadece 🙏🙏