Hepinizi iyi geceler 32 aylık oğlum var konuşma olarak şu şekilde ilerliyoruz Anne gel Baba hadi Abla gel şey Yaşasın oley yuppi hayvan seslerini bilir de anne baba abi dede abla Allah Allah Anne git benim abla git gibi gibi ikili kelimeleri var ama oğlum bir şey söylediğimiz zaman yani mesela ben bir şey söylemedim ama tekrarlamıyor ya da kafadan atıyor bebekçi bir şey söylüyor Sizce dil terapistine başvurmalı mıyım kafamı çok takmaya başladım artık 3 yaşına girecek Lütfen bu konuda bana destek yardımcı olur musun