Fnd022 3 ay boyunca tabiki pusette yatmadı belirttim aslında pusette veya yan yattı diye son belki bir kaç haftadır pusette yattı. Yan yatıncada çok ögürüyor kusuyor Puset bu bakımdan iyi artık beşiğinde yatsın istiyorum ve çok fazla evhamlı biriyim ne yazık ki o yüzden buraya sormak istedim işe yarayıp yarsmadığını reflü yatagının