Fyzelf bende kedi de var. Dyson alana kadar robotu çok savunuyordum ama yok dyson herşeyi dip bucak söküp alıyor. Sonuna kadar parasını hak ediyor. Dusondan sonra robotu 1 kez bile açmadım. Hiç yormuyor. Her seferinde haznesini dolduruyor. Elim ayağım oldu. Eşim bile alıp alıp geliyor tutuveriyor 2 dakka. Bilsem hiç robotu almazdım. Yani robot günlük temizlik yapıyor dip bucak giremiyor. Silme kısmını da açıkçası pek kullanmadım.