Her emzirmeden sonra gazını çıkarıyorum ama devamlı kusuyor uyumuyor sızıntı şeklinde oluyor şeffaf renkli bazen de kesikli reflü yatağına da yatırıyorum ama sanki onun üzerinde daha fazla kusuyor çok çaresiz hissediyorum kendimi ya kilo alamaz sa diye korkuyoruö